Vyhľadávam dáta ...
TLAČOVÉ ZPRÁVY / Maloobchod


OTS: TERNO investovalo do zmeny predajní prvých 750-tisíc eur

28.06.2018

Maloobchodná sieť Terno vizuálne zastrešila pod jednu značku prvých 20 predajní, ktoré zákazníkom ponúkajú široký sortiment štandardných, overených potravín za rozumnú cenu v blízkosti domovov. Spoločnosť do zmeny doposiaľ investovala 750-tisíc eur; v najbližších mesiacoch v nej plánuje pokračovať.

      Spoločnosť TERNO real estate začala s plánovanou vizuálnou zmenou predajní Terno a Moja Samoška a ich rebrandingom pod jednu značku. Doposiaľ zjednotila 20 predajní s celkovou plochou viac ako 6 600 m2. Zákazníci tu majú možnosť v rodinnom prostredí v blízkosti svojich domovov nakúpiť obľúbené potraviny a značky za dostupné ceny. Do zmeny sme zatiaľ investovali približne 750-tisíc eur, povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate. Finančne najnáročnejšie boli rekonštrukcie predajní na Račianskej ulici, Eisnerovej ulici a Lamačskej ceste.

      Naším cieľom je uľahčiť zákazníkom orientáciu, aby boli schopní jednoducho identifikovať najbližšiu predajňu Terno vo svojom okolí a prepojiť ju s našimi marketingovými aktivitami. Preto sme vizuálne zjednotili dizajn exteriérov a interiérov použitím nového loga Terno, dodal S. Čajka. Napriek jedinečnému priečeliu každej jednej predajne sa nám podarilo aplikovať spoločné prvky dizajnu, vďaka ktorým pôsobia prerobené predajne jednotne. Úpravou prešli aj interiéry; tie zjednotila antracitová navigácia. Usporiadanie plánogramov, regálov či pokladní je tiež riešené na mieru - podľa individuálnych priestorových možností každej predajne. Riešenie tiež odzrkadľuje potreby lokálnych zákazníkov. Inak sme navrhovali sortiment predajne v centre mesta, ktorú navštevujú najmä turisti a odlišne predajňu na bežnom sídlisku, doplnil S. Čajka. TERNO implementovalo aj tzv. to-go riešenia. Zákazníci si teraz môžu počas nakupovania pripraviť kávu a vziať si ju so sebou. Rebranding a zjednotenie dizajnov ďalších predajní bude pokračovať aj v najbližších mesiacoch.

      Akciovú ponuku, otváracie hodiny jednotlivých predajní a ďalšie dôležité informácie nájdu zákazníci na www.terno.sk.

      O spoločnosti TERNO real estate

      Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje takmer 100 predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V marci 2018 predstavila prvú predajňu pod názvom KRAJ, do dnešného dňa sú už otvorené 3 predajne KRAJ v Bratislave.

 

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.   

 

 

 



viac informácií o: TERNO real estate s.r.o.
Chcete vedieť viac

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Rýchly kontakt

Bisnode Slovensko, s.r.o.
Ľ. Stárka 2150/16
911 05   Trenčín

T +421 32 746 26 40
F +421 32 743 17 77
info@bisnode.sk

Tento web používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a k analýze návštevnosti. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Bisnode spracúva informácie o všetkých podnikateľských subjektoch a k nim nadviazaných subjektoch v Českej a Slovenskej republike, ktoré sa na podnikateľskej činnosti týchto subjektov podieľajú. Jedná sa predovšetkým, nie však výlučne, o verejne prístupné dáta spoločníkov či majiteľov, konateľov, členov štatutárnych a kontrolných orgánov právnických osôb a zverejnené dáta iných podnikateľských subjektov, ktorým bolo pridelené IČO podľa právneho poriadku danej krajiny. Detailné informácie o spracovaní sú verejne k dispozícii na www.bisnode.cz/privacy.