Vyhľadávam dáta ...
TLAČOVÉ ZPRÁVY / Obchodní a odborné služby


OBCHOD: Veľkoobchod Metro zavádza pre zákazníkov nový cenový systém

14.05.2009

Bratislava 13. mája (TASR) - Úprava sortimentu, nový cenový systém a rozšírené poradenstvo, ktoré zavádza veľkoobchod Metro na Slovensku a v Česku, by mali prispieť k zastaveniu nákupov ich zákazníkov z oblasti nezávislého obchodu u konkurencii. Ide predovšetkým o klientov Metra zastrešených v organizácii Horeca (hotely, reštaurácie, catering).

 "Subjekty Horeca sú počas krízy pod silným tlakom a my sme sa rozhodli
nejakým spôsobom im pomôcť k tomu, aby ich podnikanie bolo naďalej ziskové,"
uviedol dôvody rozbehnutia novej stratégie Metra jeho riaditeľ pre riadenie
vzťahov so zákazníkmi Aleš Drábek na tlačovej konferencii.
      Nový cenový systém by mal podľa neho motivovať "zlatých" a "strieborných"
zákazníkov veľkoobchodu Metro k vyšším benefitom oproti doterajšej praxi.
Zákazníci a veľkoobchod si už definovali zmeny v koši najdôležitejších
výrobkov, u ktorých Metro neustále kontroluje ceny a vďaka tomu ich na regáloch
upravuje tak, že nákup v Metre bol najlacnejší. Zmyslom celej aktivity je, aby
zákazník, ktorý prevádzkuje hotel, reštauráciu alebo obchod a má občas
tendenciu cestovať po rôznych veľkoobchodoch a reťazcoch s cieľom nakupovať tam
len nejaký tovar, upustil od tejto praxe. Cestuje totiž za nákupmi niekoľko
hodín denne, pričom tento čas by mohol venovať aktivitám vo svojej reštaurácii
či obchode. "My to teraz robíme za nich. Naši pracovníci cestujú po
veľkoobchodoch - konkurentoch, porovnávajú ceny vybraných tovarov a po tom ich
znižujeme tak, aby zákazník Metra mohol všetko, čo potrebuje, nakúpiť práve u
nás," dodal.
      Pevne stanovená objemová zľava pre držiteľov zlatých a strieborných
kariet im potom uľahčuje kalkuláciu pri stanovovaní predajnej ceny tovaru v ich
predajni alebo ceny menu v reštaurácii.
      SR je súčasťou nadnárodnej skupiny Metro Cash & Carry International,
ktorá má zastúpenie v 30 krajinách sveta so 655 veľkoobchodnými centrami (Cash
& Carry). Metro Cash & Carry je predajnou divíziou skupiny Metro Group.
      Na Slovensku patrí do siete Metro Cash & Carry päť veľkoobchodných
centier pre podnikateľov. Vlaňajšie tržby slovenskej spoločnosti tvorili 503
miliónov eur (15,15 miliardy Sk) bez DPH. Zamestnáva 1380 ľudí.

---------------------

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.

Chcete vedieť viac

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Rýchly kontakt

Bisnode Slovensko, s.r.o.
Ľ. Stárka 2150/16
911 05   Trenčín

T +421 32 746 26 40
F +421 32 743 17 77
info@bisnode.sk

Tento web používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a k analýze návštevnosti. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Bisnode spracúva informácie o všetkých podnikateľských subjektoch a k nim nadviazaných subjektoch v Českej a Slovenskej republike, ktoré sa na podnikateľskej činnosti týchto subjektov podieľajú. Jedná sa predovšetkým, nie však výlučne, o verejne prístupné dáta spoločníkov či majiteľov, konateľov, členov štatutárnych a kontrolných orgánov právnických osôb a zverejnené dáta iných podnikateľských subjektov, ktorým bolo pridelené IČO podľa právneho poriadku danej krajiny. Detailné informácie o spracovaní sú verejne k dispozícii na www.bisnode.cz/privacy.