Vyhľadávam dáta ...
TLAČOVÉ ZPRÁVY / Obchodní a odborné služby


OBCHOD: Napriek kríze dm drogerie markt zvýšil medziročný obrat o 13,6%

28.10.2009

Bratislava 27. októbra (TASR) - Napriek následkom krízy zvýšila spoločnosť dm drogerie markt na Slovensku v účtovnom roku 2008/2009, ktorý skončil 30. septembra, obrat o 13,6 % na 89,4 milióna eur (2,69 miliardy Sk). "Keďže sme sa museli počas roka popasovať so zavedením eura, krízou a nákupnou turistikou Slovákov v zahraničí, sme s dosiahnutými výsledkami spokojní," uviedla prokuristka dm drogerie markt Zuzana Vinklerová na tlačovej konferencii.

Za uplynulý obchodný rok podľa nej navštívilo predajne dm drogerie markt
denne v priemere 26.061 zákazníkov. Znamená to ročne takmer 9,4 milióna ľudí,
čo bolo oproti minulému roku zvýšenie o takmer 10 %.
      Podľa jej slov na celom území SR sieť filiálok dm drogerie markt  ku
koncu septembra 2009 tvorila 85 obchodov. Medziročne sa počet filiálok zvýšil o
14, teda takmer o 20 %. "Do konca tohto roka ešte otvoríme štyri pobočky,
hlavne v regiónoch s vyššou ako priemernou mierou nezamestnanosťou," dodala.
      Rozvoj pobočkovej siete sa premietol do rastu zamestnanosti - oproti
koncu septembra roka 2008 pribudlo v sieti filiálok 105 pracovníkov. V
súčasnosti spoločnosť eviduje 649 kmeňových zamestnancov, pričom viac ako 50 %
pracovníkov sú zamestnaní v regiónoch.
      Konateľ spoločnosti Martin Podhradský informoval, že vernostné karty dm
drogerie markt sa ujali. Vernostný systém spustili 1. októbra 2009 a dodnes má
vernostnú kartu 151.803 ľudí. Z tohto počtu cez internet si karty vybavilo
25.000 ľudí a priamo sa prihlásilo na predajniach 126.000 ľudí. "Z celkového
počtu kariet len 110.000 zákazníkov si karty z papierovej podoby už aj
aktivovalo, ale 40.000 zatiaľ ešte nie," dodal. Až 60 % platieb sa uskutočňuje
vernostnými kartami.
      "Máme plán zvýšiť obrat v účtovnom roku 2009/2010 na 110 miliónov eur
(3,31 miliardy Sk), teda asi o 22 % a registrovať 400.000 aktívnych kariet,"
potvrdil. Na Slovensku dm drogerie markt plánuje investície vo výške 9,6
milióna eur (289,21 milióna Sk), z toho 8,4 milióna eur (253,06 milióna Sk) je
určených na rozvoj pobočkovej siete a zvyšná suma na informačné technológie a
modernizáciu centrály a tiež skladu v Senci.
      V sumáre rakúska skupina dm drogerie markt vygenerovala v obchodnom roku
2008/2009 obrat 1,46 miliardy eur (44,07 miliardy Sk). Z toho podiel dcérskych
spoločností v SR, ČR, Maďarsku, Slovinsku, Chorvátsku, Srbsku, Bosne a
Hercegovine, Rumunsku a Bulharsku tvoril vyše 60 %. Novinkou v stratégii
skupiny je, že plánuje realizovať nový jednotný vzhľad fasád svojich obchodov
vo všetkých krajinách v horizonte do piatich rokov.
      (1 EUR = 30,1260 SKK)

---------------------

Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona

Chcete vedieť viac

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Rýchly kontakt

Bisnode Slovensko, s.r.o.
Ľ. Stárka 2150/16
911 05   Trenčín

T +421 32 746 26 40
F +421 32 743 17 77
info@bisnode.sk

Tento web používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a k analýze návštevnosti. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Bisnode spracúva informácie o všetkých podnikateľských subjektoch a k nim nadviazaných subjektoch v Českej a Slovenskej republike, ktoré sa na podnikateľskej činnosti týchto subjektov podieľajú. Jedná sa predovšetkým, nie však výlučne, o verejne prístupné dáta spoločníkov či majiteľov, konateľov, členov štatutárnych a kontrolných orgánov právnických osôb a zverejnené dáta iných podnikateľských subjektov, ktorým bolo pridelené IČO podľa právneho poriadku danej krajiny. Detailné informácie o spracovaní sú verejne k dispozícii na www.bisnode.cz/privacy.