Vyhľadávam dáta ...
TLAČOVÉ ZPRÁVY / Obchodní a odborné služby


Hotely a reštaurácie v SR budú opäť pod drobnohľadom hodnotiteľov

28.09.2007

Bratislava/Banská Bystrica 26. septembra (TASR) - Dovedna 149 hotelov, penziónov a reštaurácií zastrešených profesijnou organizáciou bude od 1. októbra pod drobnohľadom hodnotiteľov spoločnosti PASS Slovakia. Zväz hotelov a reštaurácií (ZHR) SR totiž vyhlásil 11. ročník súťaže o najlepší Hotel a Reštauráciu roka 2007.

Zámerom súťaže je poskytnúť všetkým členom zväzu, ale aj verejnosti,
aktuálny obraz o kvalite poskytovaných ubytovacích i stravovacích služieb v
roku 2007, informovala ďalej TASR Blanka Frátriková zo ZHR SR so sídlom v
Banskej Bystrici. Hodnotenie už tretí rok bude v réžii spoločnosti PASS ako
poskytovateľa služby MysteryMan. Po skúsenostiach využije aj v tomto roku
metódu utajeného hodnotenia (mystery shopping). Rast záujmu zo strany členských
hotelov o súťaž a hodnotiace správy svedčia o správnej voľbe prístupu k súťaži.
      Podľa tejto metódy hodnotitelia navštívia jednotlivé hotely v ostatných
troch mesiacoch tohto roka. Hodnotené budú všetky ubytovacie zariadenia
cestovného ruchu - členovia ZHR, a to bez povinnosti prihlásiť sa do súťaže.
Zväz tak chce získať reprezentatívny obraz o ich úrovni.
      "Keďže sa ukazuje, že kľúčom k úspechu ubytovacieho zariadenia je
recepcia, v prvom kole hodnotenia budú pracovníci firmy PASS sledovať prácu
tímu recepcie, od rezervácie až po starostlivosť o hosťa počas jeho pobytu v
zariadení. Ukazuje sa totiž, že neraz ani v špičkovo vybavených hoteloch
nevedia vytvoriť skvelý pocit pre hosťa," uviedol výkonný riaditeľ PASS
Vladimír Magula. Hodnotiteľom pôjde o komplexné hodnotenia každého zariadenia.
Len ten hotel, penzión a reštaurácia, ktoré budú vynikať vo všetkých
hodnotených kritériách, majú šancu uspieť. Dôraz sa bude klásť na vyváženosť
kvality poskytovaných produktov a služieb zariadenia.
      V prvom kole absolvujú hodnotitelia testovanie napr. hotela bez toho, aby
tam prenocovali. Popri práci recepcie zhodnotia aj úroveň izby a celého hotela,
súlad jeho vybavenia s vyhláškou a úroveň fakultatívnych produktov. Po ukončení
kola sa hodnotiteľ v hoteli preukáže preukazom s vyznačením pečiatky zväzu a
podpisom jeho prezidentky. Až z posúdenia tohto kola bude vypracovaný rebríček
zariadení s bodovým hodnotením.
      Do druhého kola postúpia zariadenia z prvých 10 miest v rámci každej zo 4
kategórií (hotely****; hotely***; hotely**, hotely*, penzióny a reštaurácie).
      Počas druhého kola už hodnotiteľ v izbe prespí, absolvuje raňajky, obed
alebo večeru a navštívi aj bar. Výsledkom bude komplexné zhodnotenie
poskytovaných služieb.
Chcete vedieť viac

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Rýchly kontakt

Bisnode Slovensko, s.r.o.
Ľ. Stárka 2150/16
911 05   Trenčín

T +421 32 746 26 40
F +421 32 743 17 77
info@bisnode.sk

Tento web používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a k analýze návštevnosti. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Bisnode spracúva informácie o všetkých podnikateľských subjektoch a k nim nadviazaných subjektoch v Českej a Slovenskej republike, ktoré sa na podnikateľskej činnosti týchto subjektov podieľajú. Jedná sa predovšetkým, nie však výlučne, o verejne prístupné dáta spoločníkov či majiteľov, konateľov, členov štatutárnych a kontrolných orgánov právnických osôb a zverejnené dáta iných podnikateľských subjektov, ktorým bolo pridelené IČO podľa právneho poriadku danej krajiny. Detailné informácie o spracovaní sú verejne k dispozícii na www.bisnode.cz/privacy.