Vyhľadávam dáta ...
TLAČOVÉ ZPRÁVY / Doprava a cestovní ruch


BRATISLAVA: Otvorili modernú predajňu DPB v podchode Hodžovho námestia

27.08.2008

Bratislava 26. augusta (TASR) - Zrekonštruovanú a modernú predajňu Dopravného podniku Bratislavy (DPB) otvorili dnes v podchode na Hodžovom námestí v centre hlavného mesta.

Pracovisko poskytuje komplexné služby cestujúcim zo Slovenska a
zahraničia. Všetky predajne DPB budú od začiatku do piateho septembra otvorené
od 6.00 do 19.00 h, aby zvládli záujem cestujúcich v súvislosti s novým
školským rokom. DPB investoval do rekonštrukcie 6 miliónov Sk (199.163 eur),
informoval médiá predseda predstavenstva DPB Branislav Zahradník.
      "V tejto predajni si môžu vybaviť čipové karty, kúpiť predplatné cestovné
lístky, jednorazové cestovné lístky, získať informácie o prípadných záväzkoch
za cestovanie bez platného cestovného lístka. Od 1. októbra sa pripravuje
otvorenie predajného okienka Železničnej spoločnosti Slovensko," povedala okrem
iného o službách na tomto mieste vedúca oddelenia tarifného vybavenia DPB
Zuzana Horčíková.
      Predajňa v podchode na Hodžovom námestí je jedna z najvyužívanejších v
centre Bratislavy. Počas rekonštrukčných prác využívali cestujúci služby
predajne DPB na Obchodnej ulici. "Je tu nainštalovaný nielen moderný informačný
systém, ale aj bezpečnostný systém, ktorý zodpovedná nárokom, dovolím si
povedať, bankovej pobočky," uviedol Zahradník.
      DPB perspektívne počíta s tým, že toto pracovisko bude zahrnuté do
systému regionálnej Bratislavskej integrovanej dopravy (BID), zákazník si tu
bude môcť kúpiť lístok na regionálne železnice či prímestskú dopravu.
      Dopravný podnik pripravuje pre cestujúcich možnosť kúpiť si predplatný
cestovný lístok formou internetovej komunikácie, ostrú prevádzku plánujeme na
1. december, informovala ďalej Horčíková s tým, že sa pracuje na predaji
cestovných lístkov cez mobilnú komunikáciu SMS správou.
      "Mesto Bratislava má pripravený projekt tzv. karty Bratislavčana. Myslíme
si, že je dobre netrieštiť takéto aktivity, ale skôr práve vytvoriť jeden
produkt, ktorý by bol univerzálny pre akékoľvek využitie v mestských
zariadeniach," reagoval Zahradník v súvislosti s vytvorením tzv. integrovanej
karty, na základe ktorej sa dajú kúpiť nielen cestovné lístky, ale vstup do
knižnice či múzea.
Chcete vedieť viac

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Rýchly kontakt

Bisnode Slovensko, s.r.o.
Ľ. Stárka 2150/16
911 05   Trenčín

T +421 32 746 26 40
F +421 32 743 17 77
info@bisnode.sk

Tento web používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a k analýze návštevnosti. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Bisnode spracúva informácie o všetkých podnikateľských subjektoch a k nim nadviazaných subjektoch v Českej a Slovenskej republike, ktoré sa na podnikateľskej činnosti týchto subjektov podieľajú. Jedná sa predovšetkým, nie však výlučne, o verejne prístupné dáta spoločníkov či majiteľov, konateľov, členov štatutárnych a kontrolných orgánov právnických osôb a zverejnené dáta iných podnikateľských subjektov, ktorým bolo pridelené IČO podľa právneho poriadku danej krajiny. Detailné informácie o spracovaní sú verejne k dispozícii na www.bisnode.cz/privacy.