Vyhľadávam dáta ...
Detail ponuky

V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj a teórii a praxi poskytovania služieb sa venuje zvýšená pozornosť aj u nás, čo sa prejavuje aj v zameraní a počte odborných publikácií venovaných tejto problematike. Publikácia „Marketing služieb“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. Ing. Jaroslava Ďaďa, PhD. má za cieľ dať čitateľom do rúk základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, pričom autori zvolili prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti. Keďže ekonomický a sociálny význam služieb v našom hospodárstve neustále rastie, mali by tejto publikácii venovať pozornosť nielen špecialisti, príp. študenti, ale i podnikatelia a ekonómovia pôsobiaci vo sfére služieb. ISBN:80-8057-662-9


Dátum zverejnenia: 25.05.2010
Dátum platnosti: 31.12.3000



Späť nové hľadanie
Chcete vedieť viac

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Rýchly kontakt

Bisnode Slovensko, s.r.o.
Ľ. Stárka 2150/16
911 05   Trenčín

T +421 32 746 26 40
F +421 32 743 17 77
info@bisnode.sk

Tento web používa cookies na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a k analýze návštevnosti. Používaním tohto webu s tým súhlasíte.
Bisnode spracúva informácie o všetkých podnikateľských subjektoch a k nim nadviazaných subjektoch v Českej a Slovenskej republike, ktoré sa na podnikateľskej činnosti týchto subjektov podieľajú. Jedná sa predovšetkým, nie však výlučne, o verejne prístupné dáta spoločníkov či majiteľov, konateľov, členov štatutárnych a kontrolných orgánov právnických osôb a zverejnené dáta iných podnikateľských subjektov, ktorým bolo pridelené IČO podľa právneho poriadku danej krajiny. Detailné informácie o spracovaní sú verejne k dispozícii na www.bisnode.cz/privacy.