K 30. júnu tohto roka evidovala spoločnosť O2 Slovakia už vyše 1,97 milióna zákazníkov. Výnosy za prvé dva štvrťroky medziročne vzrástli o 8,7 % na vyše 140 miliónov eur. Na raste výnosov sa podieľali aj výnosy z dátovej prevádzky, ktoré medziročne stúpli o 12 %. Zisk pred úrokmi a zdanením (EBITDA) medziročne stúpol o takmer 17 % na 51 miliónov eur.
"V druhom kvartáli sme sa zamerali na ďalšie posilňovanie pokrytia našej 4G siete, ktorá je dostupná už pre takmer 94 % ľudí. Jej kvalitu a dostupnosť sme nechali v mesiacoch máj a jún preveriť zákazníkmi," uviedol Peter Gažík, generálny riaditeľ O2 Slovakia.
Podľa neho najvýraznejšie rástol počet zákazníkov platiacich na základe faktúry, ktorých podiel na celkovej zákazníckej báze vzrástol na takmer 61 %.
Priemerný mesačný výnos na zákazníka (ARPU) dosiahol v druhom štvrťroku 2018 u zákazníkov platiacich na základe faktúry 13,2 eura a u zákazníkov s predplatenou kartou 4,7 eura.
Všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo ďalšie šírenie správ zo zdrojov TASR je bez predchádzajúceho písomného súhlasu TASR porušením autorského zákona.
Dun & Bradstreet Slovakia, s.r.o.
Ružinovská 3
821 02 Bratislava
pondělí - pátek:
8:00 - 16:00
T +421 32 746 26 40
E podpora.sk@dnb.com